gosh vilken härlig dag

 
Idag var jag med Alva (igeeeen heheh) och vi gick ner till en strand nära oss och var där i lite mindre än tre timmar ! Men det var verkligen såå sjukt härligt, solen var så jäkla varm och det var liksom skön temperatur i vattnet! Vi hade även med oss lite picknik, typ kladdkakeplättar som jag kallar det hahah med grädde och hallon, vattenmelon och gift saft hahahha som då är Alvas ord för en grymt god dricka! Sen vid tre gick vi hem till Alva och gjorde en sjukt god sallad med vattenmelon, mozarella, fetaost, parma skinka, kalkon, mini tomater, salladshuvud osvosv, såå sjukt gottt! Nu är jag hemma och om nån timme kommer pappsen med sushi, gooottt som faaeeen ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Ellen

Hur har jag kunnat missa eran blogg?! Jävlar vad inspirerande

2013-06-25 @ 18:09:59
Postat av: Elisa

Vart är bikinin från? Den är jättesnygg! Saknar dig

2013-07-01 @ 13:58:44

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback