härlig dag

Idag var jag med Mathilda på grönan och det var jäätttekkuul, inget folk nästan så vi åkte liksom Insane typ tio gånger irad,, weeyeyy that's my favouriteee ! Vi hann också prata en massoorr, om allt möjligt ni vet.. Tänk att jag inte kommer träffa min bestieee på några veckooorr, deppmode oonn. Jajjaja jag kom hem typ vid 4 och då la jag mig på ett berg i min trädgård och soladee i någon timme med hög musik och det var sköönttt! nu har jag ätit hamburgare med la familiiaa och senare kanske jag ska ta en prommis till stranden och ta kvällsdooppp ♥
 
olika storlek på bilderna javeet men pallar ej fixa det just nu

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Josefine

Sv: brisak ligger ute på värmdö, värmdö köpcentrum.

2013-06-24 @ 08:23:00
URL: http://ljusterdals.blogg.se
Postat av: Lovisa

Hej! Älskar bloggen, fett grym juee😍
Men jag har en fråga;
Har ni båda slutat på gymnastik? Isf va det fett synd
för ni va grymmaaa❤❤

2013-06-24 @ 17:15:10

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback