Kan ni visa era Vicotria's Secret?

 
Postat av Sophie: Kan ni visa era victorias secret body mist i en video (om ni har några alltså) och beskriva dom osv för jag ska nämmligen köpa en ❤  skulle göra min dag om ni gjorde det snälla?
 
Absolut, jag (Sofia) har bara två stycken än, hahah ja förhoppningsvist kommer det bli fler. Men jag har iallfall i lukterna Strawberries and Champagne och Secret Charm. Av dem två är Secret Charm min favorit - den luktar verkligen sjukt gott, rätt så sött och blommigt men gör det ändå frääsht likzz! Så yees, hoppas du blev nöjd med svaret! - Sofia. ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Vilket typsnitt har ni på bloggen? <3

2013-06-25 @ 20:37:39
Postat av: Anonym

Hur får ni så många läsare?

2013-06-25 @ 21:34:16

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback