Lite från NYC

När min pappas flickvän var i New Yooork med sin dotter så köpte dom litt saker till mig som jag är jätteglad öveer! Eftersom att ni gillar shopping-inlägg eller vad man ska skriva så tänkte jag visa det jag fick av dom! Jag gör detta för eran skull, inte för att skryta! ♥
 
 Ett par mjukiissshorts från älskadee Juicyyy, lovee theemm! Dom kallas för dip dye and i think they was pretty cool
 
Ett skal från PINK, tyckte det var assnyyggtt när det skiftade från rosa till guuld
 
Ett Läppglaans från Vickan's secret och det är i färgen eller vad man säger "Citrus kissed" superfeejjn sommarfärg att ha på läpparna
 
Sen fick jag även några par trosor från PINK men det känns bara som att jag ska få massa onödiga kommentarer om jag visar dom men yesyesss det här va det jag fick !
- Filippa

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Soffis♥

Åhh, gud vad fina saker du fick! Jo, jag undrar bara om ni vet hur man flyttar headern åt sidan så att den hammnar över inläggen typ. Isf, skulle ni kunna flytta den över inläggen på min blogg ifall jag ger mitt lösenord till er? SKulle vara jätte tacksam för svar!♥
Ps! Jag vill inte verka jobbig eller något sånt!♥

2013-06-16 @ 11:02:01
URL: http://iamsofia.blogg.se
Postat av: Klara

Hej hur får du som bubblor på alla dina bilder? Älskar bloggen :)

2013-06-16 @ 11:05:14
Postat av: Karin

Hur har du redigerat bilderna. Som kommentaren ovanför fråga, hur har du gjort bubblorna på bilderna? Snälla svara i ett inlägg!!

2013-06-16 @ 20:37:59

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback