mot gotland

Just nu bloggar jag från någon dator som jag hittade här där vi ska ta färjan till Gotland ifråån. Idag har jag bara tagit det lugnt och städat i hela mitt rum efter min jäkla fjärrutlösare men såklart skulle Douglas min bror har gömt den alltså goosshh va jag dampade på honom men nu har man iallafall ett städat rum så då blir pappsen glaaad!! 
 
Ajaa en viktig grej med tävlingen bara, ni måste vara noga med att skriva eran blogg och länka till inlägget där ni  skrivit om våran tävling när ni kommenterar, annars är ni inte med tyvärr! det har även varit några som har taggat oss på instagram men inte skrivit i kommentarerna att ni är med och då funkar det ickkee! Puss på er så kanske vi hörs när jag kommer fram till Gotland, men då blir det säkert från ajfåneenn. 

det får bli en bild från arkivet då jag inte hinner ladda upp någon annan nu
 
 
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Hej Filippa! Du tar sjuukt fina bilder osv. Och jag vill ha en systemkamera men vet inte vad ja ska ha för någon...är den du har komplicerad? Kan du svaara i ett inlägg? Skulle vara jätte snällt! <3

2013-06-20 @ 07:13:09

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback