Ny design

Sofia den korven, ringde mig idag och bah: SERIÖST FILIPPA VI MÅSTE HA EN NY DESIGN, jag ser helt sjuk ut på bilden! Sooo guess what i doo, jag satte mig och slängde ihop en liten enkel och tillfällig design! Vi båda kände att vi behövde något stilrent så det fick bli såhär för tillfället, men att vi nästa gång träffas ska ta lite nya bilder och verkligen ägna tid åt en riktigt fräsch och somrig design! Vad tycker ni om den här? Vi skulle bli superglada om nåra kommenteradee. ♥
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Nina

Hahaha fin!

2013-06-15 @ 21:16:33
Postat av: Hannah

Supeeerfiiin❤ Ville bah säga att ni har en grymt bra blogg haha, asså läser den hela tiden. Sjukt bra❤

2013-06-15 @ 21:19:26
Postat av: Wilma

Den är jättefin! :) <3

2013-06-15 @ 23:11:19
Postat av: Hej på dej

Superfin! Love eran blogg

2013-06-16 @ 17:22:26
Postat av: Lollooo

Jaa, det vore jätteroligt om ni gjorde en ny design med bild! Eran blogg är verkligen aaawweesssooommmee❤ en fråga, Vad har ni för kameror? Jag ska köpa en systemkamera för helst under 5000 kr, har ni några tips? Kraam

2013-06-17 @ 20:40:07

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback