outfit inspo

bilder från weheartit ♥
 
Åh, jag älskar att klä mig på sommaren! Det är så himla hääärligt att mixtra olika shorts och tjolar med massa fina toppar osvosv. Tyvärr så har man ju inte den mängden pengar så man kan köpa allt man vill ha likssooom! Aja, bara lite inspiration till er iallafall ♥
- Filippa

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: nej jag är inte anonym

Åååhhhh jag har hört att du skriver så sjukt snyggt, så kan du snälla skriva om typ din dag imorgon eller nått för hand och ta kort på det och sedan lägga upp det på bloggen så jag får se? Kraaam

2013-06-23 @ 19:47:35
Postat av: inte jag heller....

kan du säga några affärer där de finns fina shorts och tub toppar!? snalla

2013-06-24 @ 11:46:59

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback