Ovärd & seg dag

Idag, första dagen på det plågsamt efterlängtade sommarlovet, har jag inte gjort någonting. MAN BAH WHUUUTTT FILIPPAA. Även fast det har varit fruktansvärt skönt skulle jag ha önskat att jag orkade träffa lite foolkz, gå på bio eller kanske ta en lunch med lite shopping på staan. Men nej jag valde att vara hemma hela dagen och ligga i mammas dubbelsäng och titta på massa serier & filmer, äta pannkakor & hallonsorbé, snapchata med mina homies osvosv. Jajajaj det får väl bli såhär ibland men imårrn har jag iallafall planeeer ! Så det blir nirree men vi hörs mer imorgon i thiiink och bara så ni vet så kommer det bli a loott of mobilbloggning under sommarlovet eftersom att det är skönast och enklast för oss! Men jag ska försöka att fota mycket med kameran och lägga upp häär , yesyess puss vi höres mer imååårron ♥


Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback