Träffade en bloggläsare

Idag var både jag och Sofia i Oxelosund (rand0m namn på en stad javet) på ett ställe som kallas Boda Borg med våran gymnastikgrupp. Det var jättekul att köra massa banor o sådär, men det bästa var nog att en tjej som heter Vilma kom fram till oss & bah: "Jag läser eran blogg, den är jättebra!" och vi typ doooog. Så himla gulligt och modigt att komma fram och vi blev så sjukt glada!! Det var ju första gången som någon kom fram till oss! Och den här tjejen Vilma var så sjukt trevlig och verkade som en go brud och om jag visste om hon hade blogg eller inte skulle jag självklart länkat den! Massoorrr av pussar och kramar på dej Vilma ♥ ♥ ♥ - Filippa
Vårat mål med denna blogg är att den ska bli stor, så det här kan vara början man vet ju aldrig.. #tööntvarning
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Wilma

åh, vad ni är söta!
Skulle jätte gärna stannat och pratat mer med er men tiden fanns ju inte direkt, tyvärr!
Puss och kram från mig.
Wilma

2013-06-10 @ 15:11:56

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback