Två frågor & två svar mannenn - Filippa

Postat från En trogen läsare♥
Du är så sjukt vacker... Vem har sminkat dig där? Kan du lägga ut en bild i färg så man ser sminkningen lite bättre?😊 Filippa du har alltid så fina citat, var får du alla dom ifrån?! Svara gärna! ♥ ♥ ♥
 
SVAR: ÅÅÅHH tack hjärtat, jag blir så glad av sånna komplimanger! Det är Alva som har sminkat mig, och vi gjorde en liten annorlunda sminkning med en inriktning på lite turkos/blå och de vita färgerna! Jag hittar mina citat på lite olika bloggar, instagram, osvosv eller så har jag hittat på de själv.. Här kommer iallafall en bild i färg på mig från våran lilla photoshoot där du kan se sminkningen lite bättree! 
Postat från L O V A 
hahahha, vad har du på läpparna my lovee? 
 
SVAR: Heheh jag har faktiskt socker på mina läppar! Alva bah: alltsåå filippa det skulle passa sååå bra med lite sugarliippzz på dej så japppp.. Saknar dig min älskling! ♥
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Men lol älsklinggg typ dubbel hacka!❤❤

2013-06-16 @ 21:44:03

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback