www.rakelberggren.blogg.se

Vi tänkte köra på ett länkbyte med Rakel, och egentligen gör vi inte det men vi har pratat om det hur länge som helst typ + att hon har en giveaway som jag, alltså Filippa gärna skulle vilja vinna. Det man vinner är en mascara från Maybelline, ett Fit me buder från Maybelline och ett annat puder från IsaDora! Jag kände att det var lite saker jag ville ha och tänkt köpa faktiskt, så varför inte vara med där liksom? Var gärna med ni också vetttjjaa. :)
 
Jag tycker iallafall att ni ska ta en titt på hennes blogg och kanske lämna någon fin kommentar, och sen fortsätta läsa den dagligen för den är sjuuukt bra I promise uu babbees. Hon lägger upp skönhets tips, vardagsinlägg, mysiga bilder, lite outfits ibland osvosv.. Soooo i think you will be crazyy in her bloooggg ♥ Tryck här för att komma till den!  
 
- Filippa
 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback