1 Mars

Myjj good. Idag är det den 1 mars, alltså jag fattar inte hur tiden gått så fort. Det känns som att det var Januari igår typ... Snart jag ska börja fixa mig för att åka till Alice en snabbis och sen runt tre ska vi åka och köpa hamster haha. Men som sagt så ska jag göra ett videoinlägg för jag har verkligen inte bloggat bra den här veckan, men annat kom ivägen och sånt. Pusssss Sofia.♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Astrid❤

Hur redigerade du så att du fick alla bilder på samma bild? Så att det liksom ser ut som att det är 3 stycken av dig där... Hahaha

2013-03-02 @ 09:37:11
Postat av: Nellie

Sofia ~ så stört snygg :)

2013-03-02 @ 23:16:34
Postat av: Tilda

Hur redigerade du bilden? Så att det liksom är tre stycken av dig??

2013-03-03 @ 08:30:28
Postat av: Saga

FINIS! Kan du lära mig hur man är så snygg på bild och hur man clonar bilden som du gjort!? Glöm inte igen på torsdag! <333

2013-03-06 @ 16:26:49

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback