12 mars

Heeej! Just nu sitter jag på bussen, jag ska till Lovas och Mathildes skola och sen vara med dom vilket ska bli suupermysigt!! Har inte träffat depå en vecka, och det är länge för våran del haha. Men vi ska plugga för det mesta, och säkert äta massor av nutellamackor - standard juu! Direkt efter skolan gick jag till ett fik och satte mig å pluggade lite men det gick inte så bra så jag gick runt i lite affärer istället!

Idag fyller även min bästa mammii år, så imorse så var jag, Dogge och pappa uppe hos henne & åt en jäättegod och mysig frukost. Sen fick hon lite presenter, bland annat ett Marc by Marc Jacobs datorfodral av mig och broder! Ikväll så ska har jag och Lova träning, så yeepp. Rörigt inlägg hahah, puuss filippa.♥

Bjussaar på en bild på mig och mina älsklingar


Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback