16 mars

Förlåååt att jag inte bloggade igår, men jag hade en sån bra dag så liksom jag kände inte för att ta å blogga...men därför tänkte jag berätta om gårdagen nu! ♥
Jag hade som sagt en jäättebra dag och jaa. Jag träffade min finaa Mathilde i Ropsten typ vid elva och då drog vi in till stan där vi skulle köpa födelsedagspresent till Viilmsson o lite såådär. Vi var i stan i typ fyra timmar och under tiden så hann vi prova massor av kläder, dricka asgod smoothie, köpa present, driva med folk och sånt däär, det var supermysigt!
 
Sen åkte vi hem till våran älskling Lova som inte kunde hänga med för hon behövde plugga och där åt vi godis, slog in typ alla våra 10 olika presenter som Vilma skulle få av oss hahah, snackaa, körde något spel osv osv. Vid typ halv sju blev vi skjutsade till Vilma eftersom att hon hade tjejmiddag. Ååhh det var en sån mysig kväll! Vi åt supergod middag, jag lärde känna massor av nya människor, hon blev asglad för våra presenter, vi gjorde en jäätterolig greej hahah så det var vissa som typ spydde, skrattade och yeepp. Vilma är verkligen en underbar person så det var kul att fira henne! ♥ Det var iallafall en mycket minnesvärd kväll!!
 
Nu kommer lite mobilbilder från igår.. Puss Filippa!

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback