Bara studyy

Idag har jag inga planer alls, förutom att bara plugga. Har kemiprov och måste skriva klart någon SO uppgift som kommer hamna på typ tiotusen sidor och så måste jag sammanfatta, redovisa, utveckla och resonera + att jag måste skriva klart massa labbrapporter - jag pallar inte. Ska se om någon vill plugga/skypa tillsammans med mig hahah omg so forever alone så det är inte sant. Igår hade jag träning och det har jag imorgon också, vilket jag defintivt inte ser fram emot. Ha en bra dag bitches, puss. ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Hur redigerade du bilden? :*

2013-03-23 @ 14:55:00
Postat av: Frida

Kan du snälla snälla snälla visa hur du redigerar bilden så att det liksom är flera Sofior på bilden, haha❤

2013-03-23 @ 16:25:01
URL: http://Fridalivet.blogg.se
Postat av: Amanda

Hur redigerade du bilden? Kan du visa i ett inlägg? <3

2013-03-23 @ 18:31:05
Postat av: anonym

hur redigerade du bilden??

2013-03-23 @ 22:52:09
Postat av: Liisa

Hur gjorde du bilden!!??

2013-03-24 @ 18:00:40

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback