BodyMists from Victoria's Secret

 
Iförrgår kom ju som sagt min pappa hem från att ha varit New Yooork, ååhh jag älskar hans jobb för dom åker dit jätteofta haha! Men då fick jag iallafall de här två bodymistsen från Victoria's Secret och båda luktar helt underbaart! Smakerna/lukterna/vad det nu kallas..jag fick var Mango Temptation och Poolside Breeze (som ni även ser på bilderna hihi ↑) och jaa, den blåa var den nyaste som kommit så det var nirree! Daddyy hade typ köpt tio stycken hahhah, så jag ska få lite fler i födelsedagspresent tror jag och sen ska jag ge till kompisar då jag ska på lite tjejmiddager framöver, perfeekt present ju!  Jag är ialafall jättenöjd med de här, taack pappsen i love uu.♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Stina

Hur mycket kostar en sån där? Tacksam för svar, älskar eran blogg!

2013-03-10 @ 09:51:59
Postat av: Lovisa

Heej! Ska köpa en Mango Temptation tror jag men jag undrar om du tycker att jag ska köpa någon annan istället? Brukar köpa "Strawberry & Champagne" men tänkte testa Mango Temptation om du tycker att den luktar gott!

2013-03-16 @ 06:18:22

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback