Curly?

Bonjour! ♥ Idag körde jag på lockigt hår, haha eller ska man säga skruvat...? Jaja, iallfall så hade jag bett en tjej i min klass att ta med sig sin locktång för den är så grymt bra. Aa så hon tog med den och så lockade vi mitt hår och detta blev resultatet. Hahah vad tycks? På bilderna ser ju håret helt kaos ut, men det blir så under en dag haha. Bilderna är inte redigerade så detta är min naturliga hårfärg, eftersom vissa har trott att jag är värsta brunetten - vilket jag inte är som ni ser! Håret kan ju skifta färg med tanke på olika ljus osv så ni vet. Fast jag vill färga mig till brunett...Skitsamma. Tycker ni jag ska ha såhär oftare? - Muchh love Sofia.♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

omg. såå snyggt!! ha de oftare! :)

2013-03-08 @ 21:34:32

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback