fanbajsjävlabuuförlåtassågaaahh

Just nu är jag helt sjuukt förbannad. Jag har suttit och spelat in en video där jag visar hur man klonar bilderna som ni ville ha, och så vill den inte ens ladda upp - helt fruktansvärt sjuktcp jobbigt! Dessutom är jag hemma idag från skolan eftersom jag fortfarande har lite ont i magen och mår illa, har verkligen kämpat med videon och så funkar det inte. Vad ska jag göra? Har försökt flera hundra gånger och saken är den att den ska precis bli klar och då bara ''Det gick inte att behanlda videoklippet'' jag blir seriöst helt förstörd... Lite hjälp? - Sofia.

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback