Fighting your feelings is the most difficult battle ever

Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 / Stativ från Manfrotto / Självutlösare

För det första - rubriken hör bara med bilden å göra, inte all den här texten! Tyckte bara det var ett otroooligt bra och sant citat, love it. ♦ Ååhh alltså hörrni, jag har typ fått en liiiten hjärnskakning och jag mår typ fett illa och har vääärldens huvudvärk.. Klantig som man är ska man såklart halka på isen på en rast och trilla på ryggen och sen typ bara huvudet kom med världens fart så jaa, jag typ halvt svimmade och det var skitvidrigt. Men jag gjorde nationella ändå och sen gick jag hem, har mått superdåligt! Därför ingen bloggning idag, hoppas ni förstår det! Jag hoppas iallafall att allt känns bra imorgon då det händer jättemycket roliga stuuffs! Puuss & hoppas att allt är bra med er, - Filippa ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Åhh Filippa krya på deeej <3 vill bara säga att du har världens finaste personlighet

2013-03-15 @ 22:56:21
Postat av: Frida

Hur redigerade du bilden/ var redigerade du den?

2013-03-15 @ 23:05:09
URL: http://Fridalivet.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp en video där du "fest sminkar" dig??

2013-03-16 @ 13:22:59

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback