five about me

 
Jag verkligen älskar att träffa nya människor, ååhh typ det bästa som finns.
Jag har jäätteesvårt för personer som bara är ute efter uppmärksamhet osvosv.
Om 21 dagar är det ett år sedan jag bröt benet, och jag får fortfarande inte träna så mycket, seegt som fan.
Jag typ hatar mitt hår - det är kort, bajsfult, konstig färg osv.. Och om jag plattar det så ser det bara helt sjukt slitet ut, herree. 
Jag kan verkligen inte sjunga hahah ni skulle typ svimma om ni hörde mig..alltså oh my goshh. 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Elin

det är en förolämpning mot omvärlden att säga att ditt hår är fult för det är så snyggt!! Mitt är mörkare uppe och ljusare vid topparna, fett slitet och kort :( hatar mitt hår...

2013-03-06 @ 21:13:57
Postat av: Melina

Skojar duu? Ditt hår är as fint!

2013-03-06 @ 23:16:56
URL: http://melina.blo.gg
Postat av: Eugenia

Sofia du är så himla vacker. Ditt hår är sååå fint. Du äger på att blogga och i love u.
#taintedettasomnågothomosexuellt

2013-03-09 @ 07:55:39

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback