förlåtförlåtförlåt

Ovanför ser ni en bild på mej med en outfit jag hade för några dagar sedan.. Riktigt enkel, skön & rätt så snyygg ♥
 
Åh herree vad jag känner att våran blogg är dålig just nuu, eller iallafall från mitt håll. Är inne i en period där jag inte alls orkar blogga, typ deppar hela tiden osv osv.. Hoppas det blir bättre snart för jag älskar ju att blogga, fota å sådär, men ska iallafall försöka blogga minst ett inlägg per dag men kanske två! Jag gillar ju att göra videobloggar så det blir nog några i den stilen den här veckan, vad sägs om det? Ska iallafall berätta om helgen, svara på lite frågor om bloggdesign & lite såånt! Puss, och hoppas ni haft en bra måndaag, ska försöka blogga lite om dagen senare. 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Lotte

När ska du lägga upp dom där bilderna när du var sminkad och hade ett vitt linne. Du var typ utomhus. Den bilden som du har som pp på instagram är en av dom bilderna? (Till Filippa)

2013-03-25 @ 18:49:05
Postat av: Anonym

Vad kommer blusen/tröjan ifrån??❤

2013-03-25 @ 22:22:48
Postat av: :)

Eran blogg är så himla bra, kan ni skriva lite mer vad ni köper saker på era outfit bilder & ta mer outfit bilder

2013-03-29 @ 09:50:23
Postat av: Julie

Vart har du köpt tröjan?❤

2013-03-29 @ 11:32:16

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback