fridayy

 
DET ÄR FREDAG MANNAARR ♥ Jag har haft en braoo dag i skolan med muntliga nationella som gick helt okej (hoppas jag iallafall..?), pannkakor till lunch, soft SO lektion osv osv. Efter skolan tog jag en snabbfika med två kompisar innan jag drog ut till Bosön där jag körde mitt styrkeprogram och cyklade en massor, det var så skönt att träna lite! När jag kom hem tog jag en lång skön dusch och städade mitt rum. Nu har jag precis ätit suuupergod födelsedagsmiddag för pappsen eftersom att vi inte kunde fira han i tisdags då han fyllde år och var i New York (!!) så det fick bli idag istället och han fick en present av mig & Dogge. Loveu daddyy ♥ Ikväll blir det film, deg, chips, dipp, godis och allt sånt däär, en classic hemmakväll helt enkelt.

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback