gr8wednesday ♥

Heeej alla fina ♥ Jag har haft en superbraaoo onsdag idag så tänkte berätta lite om den. Den började med sovmorgon, sen håltimme och sen NO-prov som kändes bra efteråt.. Det blev skolans äckliga påsk buffé till lunch och sen hade jag dubbelsvenska där vi nästan bara körde lekar och läste lite.. Vi hade ingen matte så vi slutade efter det, alltså klockan två. Då gick jag, Amanda, Elisa & Ella hem till Amanda där vi åt nutella mackor, drömde mig bort i hennes underbara garderob & spelade in en film hahah, den här gången blev det svenska hollywood fruar. Jag var Gunilla Persson och var därför sminkad skitful och var sjukt vidrig bara hela jag, precis som hon är hahah men det var superkul!

När jag kom hem blev det sushi till middag (bästabästabästa), och sen dess har jag bara typ tagit det lugnt och packat litee. Har inga läxor förutom prov på första måndagen efter påsklovet, dumma lärare som sätter prov på sånna dagar -.- Imorgon får iallafall vi påsklov, ska bli så grymt skönt! Behöver det verkligen! Måste bara säga en sak jag är stolt över mig själv med - den här veckan har vi fått tillbaka ett SO prov, svenska nationella och matte nationella och jag fick A på allt wiiiee, jag är superglad och typ stolt över mej själv haha. Aja, det här blev en mobilblogg...nu ska jag sova. Bjuder på lite bilder från dagen som ni ser nedanför! Godnaatt, pussar och kramar Filippa ♥ ♥ ♥


Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Sara

Kan du inte lägga ut den video när du är gunilla

2013-03-28 @ 06:44:59

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback