hej onsdag

HEEEJ BABES! ♥ Vet att jag har bloggat dåligt och tråkigt den senaste veckan, och att jag igår inte bloggade alls. Sorryy mannarr, men på lovet har både jag och Sofia velat lägga undan bloggen lite och igår hade jag fullt upp. Jag var i skolan först, sen drog jag till Lovas & Mathildes UNDERBARA skola - ååhh vad jag älskar personerna där!♥ Sen tog vi tåget hem till Mathilde, såg på en rand0m film, pratade lite seecrets, åt massor av nutella mackor, skrattade och såå. Jag och Lova hade träning på kvällen, men precis innan så hände världens roligaste grej som vi faktiskt fångade på film hahhaha. Träningen var sådär typ, blä.
 
Idag har jag haft en vanlig onsdag, skön förmiddag och skittråkig eftermiddag men den här onsdagen var ovanligt bra så det var really reallyy soofft. Nu är jag hemma, ska plugga och köra mitt fruktansvärt jobbiga styrke-program som jag har fått från sjukgymnasten. Låter inte som en jättebra kväll men jajjaa. Hörs senare, puuss Filippa.

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback