Helt ok dag

Tjoo brosooor! Jag har haft en rätt så tråkig onsdag, framförallt eftersom jag åkte och röntga mig. Uscch, jag var så alltså heeelt sjukt nervös innan, för jag trodde från början att jag skulle åka in i en sån där tunnel typ där dem ''täpper'' igen så man ligger som i en kista, vet inte hur jag ska förklara... Men istället fick jag åka in i något annat som nästan var likadant så jag blev lite lugnare. Efter skolan åkte jag och två kompisar ner på stan för att leta efter en pälsväst - seriöst det är så himlasjuktcpsnyggt! Hittade dock ingen så ska fortsätta leta lite. Kan ni tipsa någon affär med pälsvästar som inte kostar allt för mycket? Kommentera snälla!
Har i allfall duschat och fixat saker inför imorgon. Pussssss Sofia! ♥
 
 
 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback