igår & idag

 
Igår så var jag med Alva och vi fotade för det mesta, det blev jättefina bilder som kommer komma upp i lite olika inlägg! Sen på kvällen så var min familj och en annan familj på middag hos Alvas familj (mycket familj haha) och det var suuupermysigt. Vi åt tre rätters, spelade spel, åt chips och kollade på film. Myyyss ♥
 
 
Imorse tog jag en skön prommenad och rensade tankarna.. Morfar ligger på sjukhus, och läkarna var oroliga men han kommer klara sig, som tur är. Därför var jag ledsen och behövde verkligen rensa allt i mitt huvud. Sen drog jag till Alva där vi chillade, åt världens godaste kyckling sallad till lunch, redigerade lite bilder, fotade hennes ursnygga outfit och sen innan jag gick hem gick vi påskkärring med våra gröder. Hahah, vi sminkade dom & dom sminkade oss! Men vi fick inget godis alls, tyvärr men jajjaja. Nu äter jag en supergod förrätt här framför datorn, och ikväll blir det myskväll ♥ Hoppas ni hade det bra både igår och idag babes, chiao - Filippa

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback