La pälsis

HAHAHAHAHAH fyfan vad dålig rubrik orkar inte haha. Idag innan jag åkte till Wilma hämtade jag upp denna ↓ som vi lagt undan. Det är en enkel pälsväst i färgen vit naturfärgad typ från H&M och jag tror den kostade 299 kronor. Jag är nöjd med köpet eftersom pälsvästar är såå sjuuuuuuukt inne just nu + att det är riktigt snyggt. Det passar med t.ex en skinnjacka eller en munkjacka nu på våren. Jag har en jeansjacka som nog tänker ha den till, är lite osäker på om det passar ihop... Vad tycker ni? Pälsen är fejk, men ska nog ta och spara ihop till en riktig om jag gillar det. Finns ju massa andra affärer, men jag ville inte lägga ner så mycket jätte mycket pengar på något jag kanske inte passar i, så jag började med denna. - Sofia.♥
Sjukt dåliga bilder men är för trött för att fixa bättre.

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback