MISS THIS TIME

 (igga dock att jag är reallyy ugly på båda bilderna hahah, men de var så härliga i sig tyyp, fattarnii vad ja menar?)
 
Ååhh, här är två bilder från när jag och hela min familj (typ en månad innan mina föräldrar skildes) var i USA i tre veckoor. Alltså ni fattar inte vilken underbar resa det var, gaahh jag vill tillbaka på direkten! ♥♥♥ Men om ni vill, så kan jag visa lite fler bilder från den resan? För jag har verkligen massor av bilder, och eftersom att vi reste runt i USA kanske det skulle var lite roligt att se likkss eller så tänkte jag iallafall, ni får kommentera om ni vill att jag visar mer piiccs! 
 
- Filippa 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Vad menar du med att de skildes för andra gången kan du berätta mer om det? Puuss

2013-03-13 @ 21:42:39

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback