Montaaaaggg

Bildbriiiiiist sorryyy. 
Alööhaa! ♥ Jag är just nu hos Alice med Mikaela och Julia och vi gör ingenting, asså typ allmänt osociala haha. Jag ska nog hem snart eftersom jag har lite och fixa heemmma.
Vi har fått så jätte många kommentar och vi tycker det är skitkul så fortsätt med det, ska nog ta och svara på några imorgon om jag hinner. Amen heeeejjdööööö.  

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Sandra

Hejsan. Jag vet att det inte är frågestund haha men jag har några frågoor, som ni kan göra Q/A inlägg istället till.
• Filippa, vad är det bästa med Sofia?
• Sofia, vad är det bästa med Filippa?
• Om ni inte skulle heta Filippa och Sofia, vad skulle ni vilja heta då?
• Vad är era fullständiga namn (förnamn, mellanamn o efternamn)?
• Kan ni göra en "Bästa Bloggarna" inlägg enligt er, och berätta vilka ni läser och så, och tagga de (heter de så)?

Vet att ni säkert redan fått dessa frågor och svarat på de, men är ganska ny läsare. Men jag älskar redan er blogg jättemycket! Kramisar <3

2013-03-04 @ 18:52:04

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback