mornin' cjuutiepajhhs

Hoolaa! Hade en gryymt kul kväll igåår, men berättar om den i ett annat inlägg lite senare (kanske en videoblogg eftersom att det är många som gillar deet?). Idag sov jag iaf till typ tio, sen duschade jag och åt frukost.. Nu sitter jag här och ska försöka plugga till fysik provet som vi har på tisdag, döda meeejjj någon. Senare ska jag iväg till Klara som har tjejmiddag ikväll men jag och en annan kompis Issa ska hjälpa henne & fixa å sådär innan så det blir supermyys! Puss Filippa, hörs sen babes.♥ Btw, sorry för dåligt med updatee

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: ....

kan filippa snälla visa hur man gör en enkel design?? Puss

2013-03-23 @ 17:30:50

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback