Mot Stockholm

Heeey mannaarr.♥ Just nu sitter jag på tåget påväg hem från Åre vilket jag gjort i typ fem och en halvtimme.
Jag kommer hem vid ungefär nio ikväll och då behöver jag fixa en massa inför skolan imorgon så blir nog inge mer update från sida idag.. Men hoppas ni får en fortsatt bra söndag! Tänkte bara bjuda på dagens outfit och sorry för sketna bilder men jajajaa, hann inte ta med kameran..

Blus, Urban Outfitters / Linne under, JC / Jeans, Crocker / Kaninpäls-scarf, nån affär i Sturegallerian i Stockholm / Jacka, Abercrombie & Fitch / Moonboots med päls, Zara


Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Hur gör man satt det blir så där symmetriskt? Love thisss bloggggg ❤❤❤❤❤❤❤❤

2013-03-03 @ 18:03:58
Postat av: Livia

Kan inte du visa ditt skal!?

2013-03-03 @ 20:38:04

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback