Näst sista dagen

 
holaaa. Idag så tog vi skidbussen till ett ställe som heter Duved/Tegefjäll och åkte skidor där istället för där vi alltid brukar åka. Det var väldigt skön skidåkning eftersom att det hade snöat massor och man kunde åka underbar off-pist! Jag träffade också en kompis, Hannah, och vi åkte tillsammans och åt buffé till luunch. Vi har inte träffats på jättelänge så det var verkligen jäättekul att träffa henne igen och åka lite skidor, prata och skratta! ♥ Men har ni hört om lavinen som inträffade i en ankarlift här i Åre? Skitläskigt juu.. + att jag precis stigit av samma lift som det inträffade i precis när den här killen blev överfallen av lavinen. Lova min älskling smsade mig skitmycket och bah: "LEVER DU? SNÄLLA SVARA FÅR FAN PANIK HALLÅ SVARA.", ååhh gulle. 
 
Iallafall, just nu sitter jag och chillar med datorn och har ätit falukorv till middag haha. Mamma är ute med nån kompis men kommer typ hem snart och Dogge skypar med sina kompisar.. Nu blir det Melodifestivalen (ävenfastdetärdettråkigasteprogrammetsomfinnstyp) och jag ska göra fuskcheescake vilket är så sinnessjuuktt gott - alltså man lägger hallon i botten, sen vanilj kesella och smulad digistive på toppen. Åhhhh. Imorgon åker jag förresten hem, skittråkigt att lämna Åre men saknar alla mina kompisar något stööörttt. 
- Filippa. ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Alva

Fuuuskcheesecake! Åt det nyss, så goooott!

2013-03-02 @ 20:46:28
URL: http://alvabagedals.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback