OnebyOne

Idag efter skolan köpte jag den här mascaran som typ belöning för vissa saker jag har gjort. Den är från Maybeline New York och heter typ The OnebyOne. Den separerar jätte bra och håller ögonfransarna uppe hahah, mina åker typ ner och blir asfula på alla andra msacaror. Har hört att den ska vara sjukt bra också, så ska se. Tror defintivt den är bättre än min andra men vi får testa och se. Ska andvända den imorgon så ja. - Sofia.♥
 
Sen vill jag bara klargöra att vi INTE lägger upp saker vi köper på bloggen för att skryta. Vi gör det eftersom det ofast är en av de saker som många läsare tycker är kul att läsa och själv få tips/inspiration på. 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: anonym

om ni vet hur man kan göra en bloggdesign skulle ni kunna visa det i ett videoinlägg då??

2013-03-19 @ 18:00:34
Postat av: Anna

Åh har hört att den ska vara superbra! Jag ska köpa en ny mascara och undrar om man kan tvätta bort den med bara tvål & vatten eller om man måste ha sminkborttagningsmedel?! Snälla svar i ett inlägg! Skulle bli såååå glad! Eran blogg är så jäkla bra!

2013-04-01 @ 11:30:39

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback