Så himla ont

Världens snyggaste Fannyyy ♥
Tjo bebisar, asså har skitont i magen så detta blir ett snabbt inlägg. Min dag har varit bra har haft kemiprov som var döö tråkigt och men i bortsätt från det har jag haft det jätteroligt garvade så jag fick tårar i ögonen på idrotten,  hahah du vet Alice... Men ja sen fick jag så ont i magen att jag nästan börja gråta så mamma hämtade mig och nu ska jag bädda ner mig i sängen och kanske kika/skypa med någon får se vad det blir. Ingen mer bloggning från mig idag. Puss Sofia ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Ni båda går ju på gymnastik, kan inte ni visa videor när ni kör olika volter? (typ flickis, salto osv eller asså det som ni kan) :)

2013-03-26 @ 17:11:38
Postat av: anonym

tycker ni att det bäst att lägga upp videor på videofy me eller youtube om man har en blogg?? Älskar eran blogg! uppdatera gärna mer!

2013-03-26 @ 17:54:47
Postat av: Celin

Hoppas att du blir bättre snart! ♥
KRAM!

2013-03-26 @ 18:34:28
URL: http://celins.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback