Såå kääär

... i det de här ögonskuggorna omgggg. The Body Shop lanserar en ny kollektion, nej asså säger man ens så? Skitsamma det kommer ut med dem här ögonskuggorna i serien ''Colour Crush'' och jag är så förälskad i dem. (Dock är inte alla med på bilden.) Finns i så många olika färger, både matt och skimrigt och man kan passa ihop dem med så mycket annat! Detta är ett köp jag mååste köpa, har redan skrivit upp det hahaha. Ska nog satsa på att köpa Caramel flirt som är längst till vänster och Smokin' Hot, Berry Cute, Bronze Bliss och kanske Sugar Graze som tyvärr inte är med på bilden men klicka här för att komma till ögonskuggorna!  Har faktiskt ingen aning om när det kommer ut i butikerna, men har läst någonstans att dem eventuellt kommer ut 4 april i utvalda butiker, men vet inte vilka... I allfall så är detta ett helt sjukt stort tips som jag ska köpa tillsammans med en ögonskuggsborste som jag redan kollat ut haha nej vad töntig jag är. - Sofia.♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Snälla gör en videoblogg! <3

2013-03-24 @ 19:53:20

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback