Sista dagarna

Hahah bara jag som märker det vita i bilden är transparent med det andra eller är jag bara efterbliven?
Gomorron solstrålar!♥ Dem här sista dagarna tänker jag verkligen hålla ut i skolan, vill bara få alla prov och läxor avklarade. Känner mig så grymt sliten men ska köra på tills på torsdag då jag får påsklov, tänker seriöst inte spendera en sekund på skolan under hela lovet. Då ska jag vara med kompisar och familj och bara kööra, pallar inte skolan fett jobbig. Ni verkar gilla mycket videobloggning så jag har lite planer om det osv som jag tänkte göra på lovet när man har tid likkzz. Hur låter det? Något speciellt ni önskar? Ha det bääst kids puss ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Sandra

Vissa hur du redigerar bilderna när det är flera av dig! Vore super kul!

2013-03-25 @ 15:16:29
Postat av: Anonym

Visa era rum i en videoblogg!! ;)) PS Eran blogg är superbraa! ; )

2013-03-28 @ 16:48:42

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback