Svaaar

Sitter fortfarande på tåget och har redigerat lite bilder som kommer upp på bloggen såsmåningom och så har jag ätit massa marabou digistive choklad, real loove, haha. Men är typ framme om tio minuter så det är skönt! Tänkte iallafall svara på en fråga som jag fick på mitt förra inlägg.. Frågan ser ni på bilden nedanför ↓

Svar: När jag gör sånna här symmetriska (stavning..?) så gör jag det på två olika stället beroende på om jag gör det i datorn eller direkt i telefonen. Jag har en app som heter Picframe på min iPhone och den använder jag när jag fixar det via telefonen. Den är superduperenkel och jättebra, dock så kostar den 7 kr men det är det utan tvekan värt!! Men när jag gör det på datorn gör jag det i Gimp och kan fixa en redigerings video där jag visar hur man gör! Alltså bara om ni vill? Tack för att du gillar våran blogg, då gillar vi dig också haha ♥
- Filippa


Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: anonym

visa jättegärna i ett videoinlägg!

2013-03-03 @ 20:33:40
Postat av: Loviz

jaaa visaaa!

2013-03-03 @ 20:36:48
Postat av: lina

åh älskar eran header!! bilderna på er 2 är ju hur gulliga som helst:)) puss

2013-03-03 @ 22:37:13
URL: http://www.linajehander.blogg.se
Postat av: Nicolette

Hej jag heter Nicolette ;)
Älskar era personligheter och undrar om ni kan göra videoinlägg om:
In my bag
Skol-makeup
Visa era rum
En titt i garderoben
Se lite av din, Filippas, lillebror på film, tycker han är ganska snygg hah😘😂
Om ni har några relation eller pubertetstips?
Kram
Nicolette

2013-03-04 @ 15:22:17
Postat av: Anonym

Aha, tack så mycket för svaret. Haha, tack duu! <3 Överdrev förra gången med lite hjärtan but who cares. Skulle va jätte bra om du gjorde det, right everyone? Hihihi ❤

2013-03-04 @ 18:55:02

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback