Svar x2

Postat från Sandra: skulle ni kunna fråga hon som fixade eran design om hon kunde ha en till tävling? vad heter hon? älskar eran design så! 
A: Aw tack! Här är hennes blogg, så klicka in och fråga! Klicka här! 
 
Postat av Anonym: Verkligen inte illa ment för jag älskar bloggen. Men jag stör mig på att på varenda videos ni har så står ni ich fixar till håret och sånt hela tiden. Kan ni försöka sluta? Puss
A: Hahaha vi vet och vi är så ledsna för det men vi bara gör det automatiskt typ. Men vi ska försöka sluta. 
 
Postat från Cornelia: Har du svart hår nu? Om du har det så passar du jättebra i småbrunt som på bilderna när du hade typ rosa abercrombie tröja. Skulle du vilka färga ditt hår brunt? Love the blog, puss
A: Åh tack så mycket! Nej jag har fortfarande kvar de bruna slingorna, det var nog bara att det inte syndes på videobloggen eftersom det var svartvitt men jo dem är kvar som ni ser ↓. Ja, jag vill definitvt färga håret ännu brunare och bli riktig brunett men aa vi får se, puss. 
 
 Postat från Stina: Hur gammal är ni? 00?
A: Sofia är 99:a och Filippa 00:a.
 
Postat av Anonym: Hur lägger ni upp era videos? Använder ni iMovie?
A: Ja det gör vi, men ofast inte när vi läger upp från mobilen då vi filmar med en app som heter Videofyme och där kan man klippa och vissa effekter osv. 
 
Postat från Anonym: Åhh gud va jag älskar era videoboggar! <3 Kan ni inte göra en vieoblogg varje dag?Snälla?!
A: Åhh gud tack så mycket! Jo det är klart vi kan eftersom det oftast är enklast när vi inte hinner blogga skriftligt + att det är mycket roligare. Men då måste ni ge lite tips på vad ni vill ha, helst något lite enkelt som man kanske kan filma in typ i skolan eller sådär.
 
Postat av Anonym: om ni vet hur man kan göra en bloggdesign skulle ni kunna visa det i ett videoinlägg då??
A: Jag, Sofia, är helt sjukt dålig på sånt men Filippa är bättre så jag tror att hon kan visa någon enkel?
 
Postat från Saga: Var köpte du skalet? Eller hur gjorde du det? <3 Puss
A: Filippa gjorde det när hon var uppe i Åre då jag tror man fick chansen att göra ett gratis. Inte världens bästa kvalitè, men klicka HÄR för att göra ditt eget!
 
 
 
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: anonym

JAA! snälla kan filippa visa någon enkel design??

2013-03-20 @ 18:54:26

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback