The one & only guzzar

Lite snabba mobilbilder från idag. 
Hejjsan beauties! ♥ Haha nej stavas det ens så? Dagen har spenderats med finaste Wilma framför tv:n. Vi spelade CoD/Call of Duty i totalt fyra timmar tror jag, men vi tog en prommiss med Nixon som är hennes hund och köpte pringels haha, så vi hann njuta av vårvärdet i allfall. Nu när jag tänker på det var det synd att jag inte tog med kameran, men våra planer var ju bara att spela såå... geeks here. Pappa hämta mig runt fem och sen dess har jag pluggat lite och ätit en super mysig middag. Senare är planerna nog att kolla på melodifestivalen. 
- Sofia.

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback