tuesday

HEEEJ! Sorryy att jag inte bloggade igår, pallade bara inte eller liksom jag hade inte tid. Det var bara en vanlig frukatnsvärt långsam måndag, tråktråktråk. Oj så här negativ är jag typ aldrig juuee. Idag hade jag en braaoo tisdag, kunde inte vara med på idrotten bara p.g.a min lillaa hjärnskakning som jag fortfarande känner av (jooobbigtt). Men slutade klockan ett vilket var riktigt naajjs, och när jag kom hem la jag mig typ i sängen och rensa tankarna heheh. Nu ska jag plugga tyyp! Ikväll kommer min farmor hit till Sthlm och ska vara här tills på söndag vilket ska bli supercozyy då jag inte träffar henne såå ofta eftersom att hon bor i Göteborg. ♥ men vi höreees, puusspuss från Filippa

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback