Redigerings tips #2

Här är då videon på hur jag klonade bilderna och jag spelade som sagt in videon för några dagar sen. Så alla ni som ville ha det så mycket - varsegoodaaa. Videon är slarvigt gjord men om ni vill ha ännu mer utvecklad får ni väl säga till. puss lozz bebbos ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: ANJA

Hej, älskar eran blogg! Men den här frågan har inte med den här videon att göra men. Jag vet att det inte är ni som gjort headern men jag undrar om ni visste vart hon gjort headern så om man kunde göra en liknande fasst till mig själv.Själva stilen med sugg bilderna och så är otrolig!För jag älskar verkligen eran header! Sjukt snygg. Puss & Kram

2013-03-29 @ 13:30:54
URL: http://viideoobloggareen.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback