Wilma & Nixon

Heejjjj hörrnii ♥ Jag har haft en asbra dag som jag spenderat med Wilma den goseen. Fick skjuts dit av mammi vid typ klockan halv ett - när jag kom dit redigerade vi först en sminkvideo (som sedan inte funkade att spara, GAAAHH DAMP!!!), sen gjorde vi lite andra saker som laga pyttipanna, baka kladdkaka, se på Bert, myysa med hennes underbara hund Nixon, gå på en prommiss & sen såklart bara skratta och prata en massaa. Supermysig dag verkligeen! Nu har jag precis ätit tacos till middag och ikväll blir det film & glass vilket låter som en superbra idé för mig ♥ 
- Filippa.

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Sara

Jag vill bara säga att det är så sjukt kul att ni har typ 2 inlägg var per dag istället för ett. Det gör sån skillnad
Puss

2013-04-01 @ 08:53:34

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback