Bara för att jag är snäll

Tvingar mig själv att gå igenom kommentarerna och svara på frågor vi fått, fast jag helst av allt bara vill lägga mig under täcket.  juste, det är sofia som skriver.
 
'' Hej sötisar! Jag måste ju först och främst säga att er blogg är såååå bra! 
Men har en liten fråga, skulle ni kunna tipsa om bloggar ni läser som ni tycker är bra? 
Har nämligen inte så många och läsa, eller typ hundra men ändå så är det kul att variera eller läsa fler. 
Sen leter jag efter en blogg som drivs av tre av era kompisar? Minns inte vad den heter och jag blir verkligen tokig! Den börjar på e tror jag, hahha ;) Ledsen för att detta vart så lång, kram Wilma'! :) ''
 
 
Åh tack så hemkst myycket sötnos! Jag läser mycket blandat, mest kompisars osv. 
Ahaaa men det är mina (Sofia) kompisar Fanny, Emilia och Ebba om du menar dem? De är super härliga, dock bloggar de inte så mycket, två av dem lägger mest bara upp sminkvideos men dem är verkligen duktiga och värd alla läsare. Tryck på bilden för att komma till deras blogg! ♥
 
'' App till bilden!? ''
Gjord på datorn sorry brudZz.
 
'' när köpte du vita converse? ''
Vet inte hahah, tror för någon vecka sen. ♥
 
'' Hur gjorde du bilden? kan du visa i ett videoinlägg elr säga i nån video/inlägg?? Snälla??!! Supercool bild verkligen PS: älskar eran blogg!! '' 
 
Aa, på den här bilden/animationen har det varit mycket frågor på och JAAAAA när jag har tid ska jag visa hur jag gjorde. Till att börja med kan ni börja ladda ner Gimp för det var där jag gjorde den 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback