Dagens ★

Goodmorning sunshines! Just nu sitter jag och plattar mitt hår och ska gå om några minuter. Detta är i allfall det jag ska ha på mig idag + mina hunters och skinnjackan eftersom det tydligen ska regna lite? Jajaj, jag älskar typ regn tycker det är suuuper mysigt. Efter skolan jag ska och Alice ner på stan en snabbis - ska köpa några nödvändiga saker... Men jaa, ha en skkööön onsdag brööderr! - Sofia. ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

När du lägger ut dina outfits kan du skriva vad allt är ifrån?

Svar: okeej:)
filippaochsofia.blogg.se

2013-05-22 @ 07:58:33
Postat av: Anonym

Koftan är ifrån..?

2013-06-01 @ 17:08:51

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback