Filippa svarar - kläder tyyp

Vart kommer bikinin ifrån?
Jag köpte den i en affär i Barcelona men kommer icke ihåg märket tyväärrr..
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦
 
Vet du vart Lovas tröja är ifrån som hon har på dessa bilder?
Om jag inte minns fel så är den från Massimo Dutti, och den är så sjuuukttt fin! 
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ 
 
Vart har du köpt tröjan som du har på bilden?
Den är ifrån H&M! 
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ 
 
Vet du om tröjan du har på dig på bilden går att köpa i butik nu?
Nej det tror jag faktiskt inte! Det är ju Alvas tröja och hon köpte den typ för ett tag sen såå tyvärr! Frågade samma sak till henne för den är ju såå äckligt snyggg
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ 
 
Vart kommer blusen ifrån? 
Den kommer från JC! 
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ 
 
Vart kommer shortsen ifrån?
Jag ärvde dom av min kompis Anna så jag vet inte riktigt! Det kan ha varit H&M, Lindex eller JC - något sådant iallaffaall.
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ 
 
Älskar dina byxor du har i headern Filippa, så himla snygga!! Vart kommer de ifrån?
Jag ärvde dom av Alva och de är ifrån KappAhl i thiinkkk
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ 
 
 
Vart kommer tröjan du har på dig ovanför ifrån?
Det är Lovloozz tröja och den är ifrån Monki eller jag troor deett
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ 
 
Vart kommer shortsen och blusen ifrån? Och väskan oxå, är den från Mulberry? isåfall är den äkktaa?

Shortsen har jag ärvt av Mathilde och jag tror dom är ifrån Lindex eller nått liknande! Blusen har jag verkligen ingen aning om vart den kommer ifrån, det är mammas oldiee ni vet haha. Och nu till väskan, ja det är en Mulberry! men nej den är inte äkta och jag skulle aldrig palla att lägga ner så sjukt mycket pengar på en svart väska liksom även fast den är sjukt snygg!! Men det är typ en bra kopia så jag älskar den ändå! ♥
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Var köpte du den? Altstå väskan

2013-05-23 @ 20:35:04
Postat av: Anonym❤

Var hittade du mulberry väskan?? Skit snygg, men vart kan man hitta fake lixom?? Snälla svara❤❤❤

2013-05-27 @ 21:35:23

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback