Five different kind of path

Lite tidigare idag gick jag ut snabbt ut på balkongen och fotade, och ja det bilden blev ju inte så bra. Men sen ja la på lite redigering och bilden fick en helt annan känsla. Jag vet inte, men jag tycker det nästan ser ut som att bilden är målad med penslar och absolut inte taget med en systemkamera. Men jag vet inte, vad tycker ni? 
- Sofia.♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Josefine

Skulle ni kunna hjälpa mig och min kompis med en design på bloggen?

2013-05-11 @ 15:35:40
URL: http://jossanochteddi.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp original bilden i ett inlägg?

2013-05-14 @ 08:29:28

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback