åh mat

Har precis ätit lite grillat med daddii och min broor! Alltså älska grillad mat, det är typ det bästa man kan äta ååhh hahah. Käääär i maat! Nu ska jag lämna in en fördjupningsuppgift till min SO-lärare om Anders Celsius, och sen måste jag städa mitt rum för det ser seriöst ut som ett bombnedslag, ååhh orkar ickee. Men japp, imorgon är det skola och som vanligt är jag väldigt otaggad inför deet fast samtidigt är vi ju lediga torsdag - söndag och då ska jag till Skåne med min fina älskling Lovloozz. ♥ 
Puusssar & kramar, Filippa
 
♦ tvåå bilder från Vaalborg på min maat
 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback