godmorgon

Goodmorgoon guys.♥ Jag vaknade vid 9 tyyp men har legat till sängen fram tills nu, sååå underbart juee. Just nu äter jag lite vindruvor och dricker nypressad apelsinjuice till frukost! Idag skulle jag egentligen till Grönan med Lova, Mathilde & Mathilda men dom hade fotbollsmatch och skulle vara barnvakter åt deras småsyskon så vi får se hur det blir, det blir nog imorgon.. Annars tävlar min gymnastikgrupp idag så jag kanske åker och kollar på dom lite! Jag får helt enkelt se vad jag gör idaag, ikväll ska vi iaf ha middag med Alvas familj! Have a nice daayy everyonee, - Filippa

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback