Gr8 dayyyy

Ååhh vilken bra torsdag jag har haft!! Först hade jag skola och jag gjorde mitt sista prov för denna termin, såå skönt med sommarlov snaart!! Sen hade vi håltimme sista lektionen och vi skippade lunchen jag och två kompisar så åkte vi hem till mig och stekte pannkakor till lunch! Det var sjuuukt mysigt, vi satt på balkongen och bara njöt av det soliga vädret! Vid två tiden började vi åka in till grönan, alltså jag, Amanda och Elisa! Vi kom dit och i början var det ingen kö alls så på den första timmen hann vi åka alla våra favoriter utan några köer alls, loove iitt. Nu är jag hemma och kollar på tv, jag missade Adrian Lux som skulle sjunga på grönan idag men jajjaja men det får bli en annan gång! ♥ - filippa


Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback