heeeej

 
Hoollaa babes! Ville bara slänga in ett inlägg för första gången på typ en vecka, om inte mer och bara säga att skolan tar över mitt liv just nu + att jag inte har något att blogga om tyyp! Ni märker nog att jag och Sofia har perioder då vi bloggar mindre och mer osvosv, och det beror nog mest på blogglusten hur den varierar men oxå hur mycket vi har i skolan.. Nu kommer säkert någon jävel kommentera "du går bara i 6an, du ska inte klaga ett skit!" och ja jag vet men jag tycker det är jobbigt ändå nu i slutruschen av terminen...dessutom så är det annat som också händer och yesyeess.
 
Jag kommer vara lite off här den här veckan men ska försöka bjuda på massa bilder, men jag vet inte om ni gillar det? Ni får kommentera vad ni vill att vi ska uppdatera med för inlägg, svårt att veta för oss vad ni gillar liksoom! Men ha det så braaa, tjjaooo gubbz ♥♥ - Filippa

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Wilma

Hej sötisar!
Jag måste ju först och främst säga att er blogg är såååå bra!
Men har en liten fråga, skulle ni kunna tipsa om bloggar ni läser som ni tycker är bra?
Har nämligen inte så många och läsa, eller typ hundra men ändå så är det kul att variera eller läsa fler.
Sen leter jag efter en blogg som drivs av tre av era kompisar? Minns inte vad den heter och jag blir verkligen tokig!
Den börjar på e tror jag, hahha ;)
Ledsen för att detta vart så lång, kram Wilma'! :)

2013-05-28 @ 17:09:16

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback